Förstå vad bra

Tack för den fina kommentaren! Jag gillar beröm, särskilt när humöret sviktar :=)
Har ni tänkt på hur mycket allmäntillståndet spelar roll när man tittar på en film? Såg igår Cassandras dream med Ewan Mcgregor och Colin Ferrel (the Irish lad) och jag tror att den kanske var bra men jag kunde inte koncentrera mig. Fladdrade iväg med andra tankar så tillslut gav jag upp och läste en bok istället. Gick mycket bättre då.
Det är idag det ska hända. Önska lycka till, tror det behövs en stor portion av det!

Har lite att pyssla med innan jobbet. Ringa sparkassan, fixa håret, ringa Grand-Prix ni vet dom med hästsakerna som jag beställt men inte fått. Mailade för två veckor sen (återigen...) att jag vill makulera ordern och få tillbaka pengarna och inte ett ljud har jag hört. Blir ett telefonsamtal nu snart, akta er för jag kan vara ond om jag är det.

Bollman är här och stör nu. Ska ägna honom lite tid och ta itu med ovanstående.

Puss /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Håller tummarna och tassarna. Alla vi har !! Kram !!

2009-01-13 @ 12:08:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Fia

Hoppas, hoppas ,hoppas!!!!!!!!



Jag håller tummarna.

hoppas det gick bra med att ringa och vara arg... jag kan inte tänka mig dig som arg.....

2009-01-13 @ 15:31:27
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0