Heja Helena Jonsson!!!!!!

Kort om dagens prommis. Cato försvann på en gång och var borta halva promenaden. När vi träffade Mårre i spåret så visade det sig att Cato minsann hade varit med dom hela tiden och G hade ingen telefon med sig. Kul att man är den roligaste i skogen, not... hmmm. Efter kaffe och fika till skidor, först nefför och sen platt med vapen så ska jag nu bege mig en våning ner och dammsuga bilen. Sambo frågade så snällt så det är klart att jag kan göra det!

Hehe, Kerstin, det hade jag glömt bort :0) Han kom förresten tillbaka ganska fort efter att C försvann. Vi var då roligast i skogen för nån iaf.

Kram! /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0