Lite inredning

Har just sett en sååå fin tavla på denna blogg. Alla andra kommenterar tulpanerna och jag jag ser då bara hästen!! Skulle också kunna ha en sån bakom soffan. Prommisen hem var jättehärlig. Jag var ju rustad till tänderna med kläder för att inte frysa och nej det gjorde jag inte heller. Precis lagomt var det för ca 300m hemifrån så började jag kännas varm, men inte svettig.
Vi fick supergod mat och efterrätt hos mamma och pappa, och det var mycket trevligt, som alltid! Fick en inbjudan till J att dricka vin med henne och M, men jag fick avböja eftersom jag redan var på partaj liksom.
Nu när det ljusnar för oss så hoppas jag att det kommer att ljusna för fler. Till exempel så hoppas jag att suset ska att få en förklaring och försvinna långt bort. Tycker så synd om dig gumman, det måste verkligen tära nåt grymt. Stor kram till dig ikväll.
Hoppas på tillsvidare anställning till världens(?) bästa lärare, såld stuga för M och P -eller en stoor penga vinst så dom kan ha den kvar. Ja det är lite sånt som jag önskar mina nära och kära.

Skepp å hojs nu kryper jag till kojs. Hehe även jag kan rimma ibland.

Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0