Nöjd, nöjd, nöjd

Trippen till storheden gav mer än väntat. Jag har beställt dessa varor till vårt kök. Nöjd är vad jag är, det kommer att bli så snyggt ojojoj. Imorgon blir det IKEA och jag har en lång lista, tur att jag har en stor bil !!
Så här ska det bli:



Schnygg husqvarna spis

Husqvarna Kyl över frys-skåp QT4619RK

Scnygg kyl/frys av samma märke

Electrolux 60 cm breda diskmaskiner ESF64020X

Rostfri diskmaskin, electrolux



Riktigt nice spisfläkt som suger utav bara den, Futurum F600

Fick med mig en duschhörna hem också, återigen, tur att man har en stor bil. Tummen upp för Cooparna på Bygg i Luleå, dom är så snälla och hjälpsamma. Nu ska jag göra en sista check på ikea innan imorgon.

Krame

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Vilken snygge spis !! WOW säger jag bara !! :0) Jag hoppas kläderna kommer snart så ja slipper vara själv på stora läskiga Coopan. PUSS !! Hälsa IKEA från mig att jag saknar dem !!

2009-01-29 @ 20:17:38
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Anna

Åh va roligt med nya "vit"-varor!! I ditt fall... "svart"-varor! :o)



Ha det så kul på Ikea!!

2009-01-29 @ 22:14:51
URL: http://flitigalisa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0