Nytt år

Nu är jag inte ond längre, så ni kan krypa fram och visa er igen. Lilla hund sover i sängen och jag har lite huvudvärk pga trötthet. Klev upp enbart för att D påminde mig om att jag skulle rida medans det var ljust, äsch då.
Gårdagens goda måltid följer...

Vacker nyårsdukning

Förrätten var den goda, goda hummern

Efterrätten bestod av äpple med riven mandelmassa och ingefära. Gratinerad
och serverad med mangorippel.

Varmrätten missade jag att fota. Den tog slut så fort :D Här följer lite bilder på övriga sällskapet i alla fall


Andreas och Cato

Herr och Fru Hessel

Chilli och Cato dödar varsitt djur


Fröken Sörvåg

Japp det var det, nu ska jag göra lite nytta med. Puss alla /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0