Så förvånad jag blev

Mitt i matlagning så ringer telefonen. Blev som nervös för jag väntar att en person ska ringa som VERKLIGEN borde göra det. Dock verkar det samtalet utebli, vad göra? Hursom så var det Lina som säger: Kika ut! Då står hon med sparken och Emilia i sparklådan utanför mitt hus! Dom var ute och sparkade och skulle kika vart vi bor, så trevligt.

Denna ovisshet stressar mig nåt fasligt. Förstå att det inte funkar att göra sig okontaktbar, snälla hör av dig bara. Jag är inte omöjlig alls. Jaja, spela roll för du läser ändå inte det här... Men jag mår dåligt av det i alla fall.

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅåå bli bra bara snabbt snälla!!!

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0