Small problem

Jag är klar, redo att åka iväg men det är ett mindre problem som är rätt stort. Cato åt upp mitt lypsyl igår och jag är fullständigt beroende, klarar mig inte utan. Vad göra? Köpa nytt såklart men fram till dess då? Och det grämer mig att jag hade kunnat ana vad som var på G för det hela skedde när vi skulle bära in duschväggen och jag tydligen tappade ut det ur fickan. Helt plötsligt för C som ett spjut uppför trappen och stannade kvar där uppe. Suspicious eftersom han hade kunnat vara ute på gården... Jodå det fanns inte mycket kvar av varken innehåll eller förpackningen så det var bara att öppna en burk sparris och "belöna" beteendet *morr*

Hej med er!

Puss/Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0