Snabbis i pausen

Kollar på Let´s Dance och det är det första jag ser från den här säsongen. Har inte hunnit bilda mig nån uppfattning ännu men jag gillade Morgan A iaf. Längtar till imorron för då ska vi ut på kakel spaning! Badrum och kök ska förhoppningsvis bli renoverade nu när vi snart har ett hus mindre. Det är så roligt att planera och fundera hur det ska bli, vilka färger, inredning osv. Verkar just nu som att det blir en kommod med dubbelhandfat i badrummet, skitsnyggt. Och så klurar jag på nån snygg grej med klinker som ska gå upp som en remsa i duschen med, svårt att beskriva men i tanken är det fint.

Nu börjar det!

Kram

Kommentarer
Postat av: J.

Åååååååååå vad kul för er !! avis Behöver ni hjälp är det bara att hojta. Ja kan inte föra så mkt mera än att bära och koka T, men alltid ngt. ;0) KRAM !!

2009-01-23 @ 21:59:55
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Jennie W

I våran toa uppe så har vi remsor i hörnen som är samma som golvet fast mindre plattor typ 5*5 cm det är riktigt fint.



Lycka till

2009-01-24 @ 13:06:20

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0