Snabbis på morgonen

45 minuter på mig att duscha, äta frukost, gå med hunden. Ska jag väl kunna fixa. Måste förbi på hemmakväll eftersom jag fick ett samtal igår från dom, hade lämnat igen ett tomt fodral... Innehållet satt såklart kvar i dvd:n. O så irriterande onödigt. Jag hatar att vara och köra dit på deras mini parkering och gör det gärna inte i onödan.
Vi har börjat planera lite smått hur vi ska göra om badrummet. Vilken inredning, vilket kakel å så där. Roligt att äntligen få göra det. Köket planeras också lite grann fast där var vi nästan på det klara innan vi flyttade in vad vi ska göra. Nu återstår det att hitta RÄTT saker för att förverkliga drömmen. Innan den 1 februari ska jag/vi på Coop bygg och köpa en duschvägg som det så lägligt kom en rabattkupong på, nice.

Time att förbereda dagens jobb och utmaningar.

Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0