Torsdag lunch

Som vanligt sen frukost så det blir nog inge lunch än på ett tag omän tiden säger att det borde vara dax snart. Ska om inte alltför länge börja baka, har förberett med att ta fram smöret. Det ska vara rumstempererat, och det är viktigt insåg jag förra gången. Skriver lite här och sen duscha och sen rasberry cupcakes! Yes.
Kan meddela att nattens sömn var god, tog en liten stund att somna men inget mot tidigare nätter.
Gårdagens Piteå Tidning upprörde mig å det grövsta. Eller inte tidningen utan skolledningen på Strömbackaskolan i Piteå. Jag finner inte ord för hur illa dom har betett sig. Mot en medmänniska och mot en facklig representant. Jag hoppas verkligen att LR går vidare med det här och inte ger sig mot dessa pampar. Herregud, jag känner ju Pia väl, hon är ju min svärfars fru och brukar ha hand om min hund i tid och otid. Vreden som bubbar när det dessutom är en närstående som far illa, den går inte att föreställa sig.
Glömde att berätta att jag ringde till Grand-Prix redo att skälla, men det behövdes inte. Efter att med myndig stämma berättat läget så tog det... 10 sekunder så var det klart. Pengarna ska jag få tillbaka om några dagar. 5 mail och ett telefonsamtal senare så var det ur världen, äntligen.

Bilder från dagens projekt kommer senare. På återseende mina fina!

Kram och puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0