C+C=bästa polers

Skrev det där korta igårkväll bara för att det inte skulle v ara blankt en hel dag. Utan anledning. Det snöar utanför fönstret och själv sitter jag med en tekopp och läser bloggar, njuter. Farbror dammsugare ska få komma fram lite senare men först ska jag slappa lite.
Det blir mycket hår från Cato och hans vänner när dom susar omkring i huset. Annars så löser inte C så fasligt mycket hår just nu men när kompisarna kommer och busar, då ni! Med det inte sagt att jag ogillar att hans vänner kommer och hårar ner. Lite dammtussar har väl ingen dött av? Välkomna i fortsättningen med.



Avslutar med Bästa Vänner på Råberget

Ha det! Kramar /Theres

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0