Utmaningen

Jag har blivit utmanad av Jenny. De regler som gäller är: Länka tillbaka till den person som utmanat dig och glöm inte att lägga in dessa regler i inlägget. Berätta 7 saker om dig själv, alldagliga och oväntade. Utmana 5 personer i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till deras sidor. Låt dess personer få veta att dom blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

Och här är mina svar:

1. Jag oroar mig ofta över vad folk tycker om mig, vill att hela världen ska tycka om mig (ganska orimligt att vara ALLA till lags, jag vet)

2. Har varit vegetarian i 4,5 år och det enda jag saknade i köttväg var kokt skinka på varma mackor :0)

3. Är enormt höjdrädd, blir skraj av att stå på en stol

4. Har fullkomlig skräck för blött hår och ludd. I avlopp, på golvet, i diskhon... Får hurven bara att tänka på det och får kräkkänslor att se andra ta i det utan handskar... Huga, jag känner hur det börjar krypa i mig nu

5. Skäms ibland över att bara jobba på Coop. Jag vet att mitt jobb är viktigt men jag tror att jag vet att andra inte vet

6. Har en uppstoppad kanin i källaren, Svea heter hon

7. Jag är väldigt impulsiv på gott och ont. Ibland kan det vara bra att tänka först och jag jobbar på det men ibland misslyckas jag och känslorna bubblar upp för fort ändå.

De personer jag utmanar är  Anna, LillTessan, Isabelle, JC, Marith


Ja, det var det. Knepigt må jag säga. Svårt att hitta vilka jag ska utmana var det med eftersom jag som sagt inte läser så väldans många och de flesta redan blivit utmanade.

Nåväl, lev och må! Puss och kram /T

Kommentarer
Postat av: Jonas Carlzon

Oj! Tack för utmaningen! :) Det var länge sen jag såg mitt nick JC... heheh... tack för den nostalgitrippen! Ska se om jag lyckas hinna svara på din utmaning, men inte i veckan. Jobbar 150%... :\

2009-01-27 @ 23:28:58
URL: http://flowjonas.blogspot.com

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0