Veckans omega-3 och 6 chock

Lax till middag, gott och nyttigt. Uppdaterar lite medans jag väntar på maten.
Morgonen började sådär lagomt kul. Eftersom elementet i garaget är trasigt så står min kupévärmare där tills det blir utbytt. -19 var det imorse och ingen värme i bilen, det tog tio minuter för mig att få upp ett litet, litet titthål. Hade pappa polis stoppat mig så hade det garanterat blivit böter. Detta gjorde mig en aning försenad så jag stämplade in 1 minut försent. Rätt bra ändå.
Samma visa när jag skulle hem men då var det ingen tidspress.
Jobbet gick lugnt och bra. Nu är ju tiden då vi butiksarbetare får lite andrum. Folk har inga pengar kvar och det är långt till löning (fast inte för mig som får den 15:e).

Det hände en rolig grej idag som först var läskig men sen verkar kunna bli riktigt bra med lite tur. Törs då rakt inte skriva nåt för då går det lätt åt pipan på stört. Och NEJ jag är INTE med barn.

Fia: Jag jobbar till 15.30 på fredag
Jenny: Jag mailar i detta nu och anmäler mig. Anmäl dig till upptaktskonferensen med vettja!
Linda: Roligt! Har inte du någon blogg?

Så det var det nu tror jag min mat är klar snart. Vi höres!
Kram /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

När är den då ?? Puss och du gjorde mig super nyfiken nu !!

2009-01-07 @ 21:44:12
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0