What to do

Stress det tar verkligen energi. Efter att första glädjen släppte så kom tröttheten som ett monsunregn. for till stallet som det var bestämt men jag orkade inte rida, kändes jobbigt att tänka på att ta mig upp i sadeln, fatta sjukt. Sen så har vi varit iväg på några ställen, handlat och parkerat i soffan. Klockan sex vaknade jag till och var säker på att den var minst nio, dvs snart läggdags ;0)

1,5 timmar senare

Mamma och pappa kom förbi oanmält, det var ett trevligt avbrott i bloggandet. Drack kaffe och nu finns kanske lite energi till att sjunga lite singstar.

Vissa ser jag på jobbet imorgon. Andra får jag lov att ha i tanken istället! Kram alla /T

Kommentarer
Postat av: Linda ekberg

Nu har jag lagt in din blogg också i mina favoriter. Det blir intressant att läsa dina uppdateringar. /Kram Linda E

2009-01-07 @ 00:48:02
Postat av: Fia

Jobba inte ihjäl dig!!

Är du ledig på fredag!! Jag känner ett kall att åka till Pitholm :)

2009-01-07 @ 14:42:33
URL: http://fiasfunderingar.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Glöm nu it att anmäla dig till steg 5 innan det är fullt. För du kan ju glömma att ja åker dit utan dig !! Kram.

2009-01-07 @ 16:29:29
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0