Cranky bitch

Vilken grinkärring jag har varit idag. Riktigt sur och butter på jobbet. Inget som gick ut över kunderna men mina arbetskamrater märkte av det låga humöret. Inte så att jag var otrevlig eller så men ni vet, kort i tonen och så där. Lena trodde att det var semesterlängtan som har satt in och jag är benägen att tro att hon har rätt.
Ja nu blir det då andra avsnittet av Firefly, en ute-i-rymden serie som ska vara mycket bra. Sen blir det sova av, ingen väckis imorgon har jag bestämt.

Trodde också att jag nog fått svininfluensan och att det var därför jag var på dåligt humör(?) men jag börjar komma bort från den teorin nu!

Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0