Helt utan bakfylla denna gång. Puh jag är inte gammal ändå!!

Dagen har snabbt tagit sig mot sitt slut. Den började med stallsysslor och longering av häst och slutade med arbete och dubbel lön på Coopan. Så nu sitter jag här och försöker vara en duktig bloggare som uppdaterar om det händer något. Och visst har det hänt något äntligen. Igår var det 30 år fest på norrstrandslogen och jag plus dryga 30 andra var där och festade loss! Riktigt kul var det, jag åt och drack och dansade så det stod härliga till. Självklart cyklade jag hem i tid, man har ju ett ansvar till dagen efter också. Och nä, jag blev INTE bakis. Hah!!

Ledig imorgon, skönt ska det bli. Har jag sagt det förr att jag längtar efter semester? Nej jag hade väl inte det. Men det är sant, jag gör det :0)

Trötter är jag också. Kom på mig med att sitta här och halvsova framför datorn. Helt klart godnatt och så blir det nya friska tag imorgonbitti!

Tjingeling /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0