Jag kan hoppa, jag är inte rädd

Iiiii jag är som i ett moln av lyckorus! Såklart gick det ju super att hoppa idag och jag hade en sån bra tränare till hjälp. Daniel satt bredvid och tittade med jordens smile på läpparna. Tro nu inte att det blev några höjder, nej nej, krysshinder kändes lagomt. Det blev en studs serie och ett ensamt kryss. Båda med travbommar framför.
För mig  var det skitkul men jag tror att pålle gillade det ännu mer!! Det blev ganska rejäl sprutt på´n fast den här gången klarade jag att hålla tillbaka honom. Vi har ju tränat rätt mycket på övergångar och tempoväxlingar som har gett resultat. Det var också roligt att se A rida en stund för att visa lite grejer. Fastän jag vet det så är det bra att bli påmind om att begränsningarna sitter hos mig som ryttare och inte hos hästen.

Till veckan blir det en till hopplektion, kul. Åsså blir det dressyr med Maria på tisdag om inget ändras. Och där nästa vecka blir det tävling!

Äh skoja bara, ni gick på det va?!

Nu är det dags för lyckofjärilarna att följa med in i duschen för jag har ju jobb till sena kvällen ikväll. Lalala!!!

Hej med er /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hej kollade in för att se om du levde och det verkade du då göra. =0) Kul att det gick så bra. Jag visste väl att ni skulle funka fint ihop även där !! Jobba lugnt ikväll och bara att hojta om du behöver hästhjälp någon dag. ;0)

Kram !!

2009-07-25 @ 19:32:44
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0