Jan Brinks/Briars efterträdare

Nu är jag en stolt hästägare och flickvän minsann. Daniel har nämligen ridit själv utan att vare sig dö eller skada sig själv eller hästen !! I lördags jobbade jag ett slaktar pass och visste att nån gång under dagen så skulle D rida alldeles själv. Sen ut på eftermiddagen så fick jag telefon på Coop och visst hade det gått bra! Så stolt, så stolt!!

Igår var vi till stallet tillsammans och då red jag först en stund och sen Daniel igen. Tog lite bilder också.







Nu bär det av till födelsedagsfika nummer ett för dagen. Sen ikväll blir det nummer två. Och mellan det ska jag jobba Charmeur i sandtag. Ha det bra mina vänner!

Kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0