dripp dropp svettig kropp

Få se nu, det är min femte lediga dag på raken. Skönt som attan och att det dessutom blev semester värme var ju inte helt fel. För att utnyttja vädret så var jag och red ut i dryga två timmar igår tillsammans med två andra i stallet. Hittade jordens sandtag som vi klättrade i flera gånger och svetten rann på Charmeur. Kul tyckte både jag och häst! Idag blev det också uteritt, red barbacka för att se om han ville bada lite. O nej inte det. Tror att han var sugen men underlaget var creepy, lite lerigt sådär. Får väl hitta en fin sandstarnd och herr finfot ska våga doppa sig :0)

Daniel red idag med. Barbacka (med barbackagjord) och det gick ännu bättre än sist. Charmeur slappnar av så fint och börjar lyssna så bra.

Avslutar där för nu ska jag gå och steka finmiddag på tisdagkvällen. Entecöte ska låtas smaka på Skolgatan!

Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0