Grimma = det som man drar i

utan vidare fördjupning i det så kan jag berätta att nu är jag väldigt spänd av förväntan. Kanske händer det något kul som jag kan skriva om. Men vis av tidigare erfarenheter så säger jag inget mer.

Önska lycka till kan ni ju göra!

Dåligt med uppdatering här men det får ni tåla. Det är så mycket känslor i mig som jag inte kan skriva om. Bra och dåliga. Jag är ju rätt dålig på att hålla tyst om saker när det händer nåt i mitt liv och som oftast så berättar jag före det har hänt och får sen förklara och hålla på när det då sen inte blev så. Därför är det svårt just nu, det liksom draaaar i fingrarna att bara berätta ALLT. Därför går jag nu.

Puss och hej /T

Kommentarer
Postat av: Anna igen

Men nu blev jag ju nyfiken, du måste berätta Theres!:)

2009-06-03 @ 12:06:36
URL: http://karschans.spaces.live.com/
Postat av: Maria

Djungeltelegrafen har meddelat nåt ytterst spännande, jag är så glad för din skull!! Detta är du värd!!



Många kramar!!

/Maria

2009-06-03 @ 17:54:56
URL: http://oppabergasa.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0