Hoppsan då, det blev en Charmeur!

Inte mycket tid för att blogga nuförtiden. Det händer så mycket spännande och fortsätter även så. Onsdagens äventyr gick BRA!! Jag kan numera titulera mig hästägare! För det var ju alltså provridning som var på tapeten men när jag skriver och berättar något så är det som att be om att allt ska gå i stöpet.
Det var en speciell känsla när jag gick in och såg att annonsen är borta. Han är faktiskt min egen, oj jag låter som ett barn men det är något helt fantastiskt som hänt i mitt liv. Att sen ha en massa underbara människor som gärna ställer upp och hjälper till, det gör mig rörd till tårar.
Jag kommer att fortsätta hjälpa till med Lillan och jag vet att jag får hjälp av Anna också så allt känns bara bra. Att det också finns en ridinstruktör i bekantskapen är ju inte helt fel heller, *hint, hint*.

Nu ska jag bara fixa en miljard saker. Köpa utrustning eftersom han kommer helt naken. Ordna med en transport och en bil som kan dra den. Sällskap att följa och hämta honom osv. Någon som är intresserad? Gärna en hästvan människa då! Så jag har lite hjälp av er.


Ful bild på sötingen! Charmeur var namnet!!

Det var allt, vet inte när jag skriver igen. Kan dröja men man vet aldrig!

So long /T


Kommentarer
Postat av: jennie w

Grattis, nu blir jag också hästsjuk.

2009-06-04 @ 17:14:44
URL: http://jewi.blogg.se/
Postat av: Jenny.

Åh jag hade gärna följt med !! Men visst var det till helgen ni skulle hämta, då är jag i Vännäs. :0(

2009-06-04 @ 21:12:09
URL: http://jcarpediem.blogg.se/
Postat av: Emma från Vilhelmina

Måste bara säga att det känns jättebra att sälja honom till dej, är säker på att han kommer få det bra hos dej! Vi hoppas att ni ska trivas tillsammans! Du får se till att hinna uppdatera ibland så vi kan läsa hur det går för er ;P

2009-06-08 @ 13:24:09
URL: http://emmavpersson.blogg.se/
Postat av: Emma Andersson

Vilken tur att du hittade honom :) känns så bra att han åker till dig och inte till typ Finland!!

Jag kommer i alla fall vara med på lördag då han hämtas så vi kan passa in hackamoret och det:)Och sedan så skulle jag väl hjälpa dig att rida också va?



Min email är: [email protected]

Tänkte att vi kan bestämma tid och så:)

ha det bra så länge//Emma

2009-06-09 @ 22:41:27

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0