Still glowing

Jo nyblivna hästägaren går fortfarande på moln. Jag längtar efter att få hem min poa. Har hunnit beställa en massa nödvändiga saker från både Hööks och Börjes. Samt varit på Ö&B ochj köpt två täcken för billig peng, dom är säkert inte av bästa kvalla men dom duger då säkert ett tag. Dryga 3000 är jag uppe i nu... Huja. Och mer blir det för det måste inhandlas en sadel och ett hackamore också.
Fick ett paket från H&M igår och jag skickade tillbaka hältfen bara för att inte göra av med så mycket pengar. Nu går det ju inte att tänka på skönhet i första hand. Inget mer klädhandlande, väntar enbart på mina linnen som kommer snart fast dom är ju redan betalda så...

Kan erkänna att det är inte så kul att jobba just nu. Tänker mest på nästa vecka och framtiden. Undrar just när skimret ska lägga sig?

Jobb idag igen mellan 10-20.15, jobbigt. Men nödvändigt!

Puss alla /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0