Fina jackan gick till nån annan

Jobbigt idag när Nelly började sin rea igår. Var tvungen att kika in även om jag inte har råd egentligen. Blev ganska glad då jag inte hittade något!! Förrutom en jacka... En som jag velat ha länge men tyckt varit för dyr. Försökte stoppa den i kuvagnen men då visade det sig att den var slut den med... Bra för plånboken ia vart fall!


Esmeralda Coat SEK 379, Kaffe - NELLY.COM
379kr på rea, ord pris 949kr

Nu har Chappe landat hos oss, det blev en tidig morgon då vovven såklart steg upp när Daniel steg upp. Han är ju van att få lite tidigare morgnar än vad jag har. Plus att han är lite stressad över att inte vara hemma i tryggheten, men natten har gått bra han gick och la sig tillslut och nu ligger han och slappar i väntan på att någt spännande ska hända.
Tänkte ta en tur till Ögeltjärn och låta dom bada lite, sen har jag ridlektion med M senare idag, blir nog jobbigt för både häst och ryttare, och lärare för det är varmt som i öknen idag.
Först ut är dock städning. Och sen handling, min gud vad jobbigt en dag som denna. Dag ETT på summergames, ungjävlar överallt och deras än värre föräldrar. Huga så glad jag är att slippa jobba. Om det inte var så att jag skulle köpa vattenmelon då skulle jag ta cykeln istället för bilen, förmodligen hundra gånger snabbare.

Djupt andetag---------

Nu kör jag

Puss hej/T




Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0