Bajs attack

Oj, oj vad jag har konstiga drömmar i dessa tider. Jag drömmer om hästtäcken som är för små, rejält för små, mer passande My little pony :) Sen i natt så drömde jag att jag hade fått flera negativa omdömen på tradera, helt utan anledning. Har även varit och hämtat Charmeur varje natt hela veckan med olika resultat... pjuh det är tufft det här!!

Det har löst sig med transport nu. Det blev lite panik en stund när alla verkade ha lånat ut sina just i helgen. Bla var det tävlingar i Umeå som satter käppar i hjulen.

Nu till gårdagens största händelse. Skulle strax åka mot Luleå och gick ner för att hämta min nytvättade vita klänning i tvättstugan. Tog den över armen, släppte ut Cato på baksidan för att kissa, och vad händer??? Jo en FÅGELFAN störtdyker mot mig och skiter. Tre gånger pepprade han(eller hon) med skit innan det väl tog slut i förrådet. Fina vita klänningen är inte längre nytvättad... Jag gillar ju djur,  så även fåglar men alltså sabla björktrastar, jag får lust att hugga ner era träd om vi inte kan leva i symbios. Jag var inte ens nära erat bo.

Dagens plan lyder som följer. Städa huset, besöka djurmagasinet, ha fackmöte och sen jobba till sena kvällen. Å en sån dag!

Kram på er! /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0