Glad idag jajomensan

Jag är glad just nu, för livet känns som att det är på min sida för en gångs skull. Huset är städat, jag har fått pengarna jag ALDRIG trodde jag skulle få, idag klockan tio skriver vi klart alla papper. Kan det bli bättre...?

Vaknade före väckarn tjugo över sju och tänkte att näää, jag vill inte kliva upp så här tidigt men tyvärr var det en viss hund som kom på att det tryckte på och ville ut. Han brukar annars sova hur länge som helst så om han väl säger till innan jag klivit upp så är det på allvar. Skönt då att bo i hus så man kan kliva i underställ och jacka och bara kila ut på gården med håret åt alla väderstreck.
Nu är det så dags att fixa till det där rufset och göra mig presentabel för ett bankbesök. Sen ska jag ta en tur till stallet och ge lunch samt mocka. Rida också, har fått ny energi till allt känns det som. Hoppas det håller i sig. Hoppas att det går att rida, vet inte om hon har broddar än och det är rätt så hårt och halt underlag. Får se hur det blir med den saken.

Dax att sprudla vidare!

Tjingeling och puss

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0