Inflammation

Cato fick en tid hos farbror doktorn imorgon klockan tio. Öroninflammationen (otit) blir inte bra så nu blir det örondroppar till killen misstänker jag. Det blir som en ond spiral då han -har ont i örat -vill inte äta -mår illa -vill inte äta pga av illamående osv. Trodde att han skulle äta idag när vi kom hem efter skön tur på pitholm men icke. Inte än i alla fall. Det är så synd om honom där han går och ser yngklig ut, huvudet på sned. Stackars liten gris, jag vill göra det bra för honom Nu.

Hundarna uppförde sig bra i skogen idag, inget försvinnande. Pulsade oss fram till Ögeltjärn och satt i solen en stund innan vi gick tillbaka. Riktigt härligt var det, sol och vindstilla. Fast kallt att sitta i snön.

Jobb klockan fyra och eventuellt blir det en tur på stan i jakt på diverse saker innan dess. Får se vad jag hinner och ids.

Kram /T

Kommentarer
Postat av: T.Norberg

Hej! Och tack för din kommentar på bloggen! Hoppas den där öroninflammationen på Cato ger mig sig snabbt, inte roligt sånt där!



Vilken härlig kväll vi fick på Coop dessutom, eländes, ibland undrar jag varför kontokort uppfanns. Men så börjar det att fungera igen, varpå man tackar gudarna att de finns!



Tjo!

2009-03-04 @ 22:34:58
URL: http://mrbarracuda.blogspot.com
Postat av: Malin

Stackars liten vännen då. Ge Cato en stor krya på dig kram från moster. kramisar från syrran

2009-03-05 @ 18:55:36

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0