Inge blogg före blogg

Hemma nu efter en dag på Kulturens hus i Luli. Handels årsmöte har avklarats och numera har jag en plats i avdelnings styrelsen. Morgondagen kommer att gå i mötets tecken även den. Då med lokala ungdomskommittén, LUK:en, förhoppningsvis inte lika länge som idag bara. Nåja, idag tar jag en annorlunda ordning. Jag brukar börja med att läsa alla bloggar och sen skriva själv vilket ibland resulterar i att jag inte hinner skriva nåt för man kan ju inte sitta framför datorn hela livet.
Inget mer nu. Så då kan jag läsa bloggar!

Puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Emma Damm

Kika gärna in på min konstnärsblogg. Jag postar bland annat olika kändisporträtt och säljer även egendesignade linnen :-)

2009-03-30 @ 21:54:02
URL: http://emmadamm.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0