Inget mer pashion

Godmorgon !!

Har redan hunnit äta frukost och dricka en mugg kaffe, ska fylla på med en till. Och springa ner och sätta i en motorvärmarsladd. Det snöar igen, höll upp igår och började slaska till sig men nu är det vitt igen, suck. Hade önskat mig en solig och bar väg till Luli idag men jaja, man kan inte få allt.
Och på tal om att inte få allt så berättade jag om en ny butik i Shopping, Pashion, som sålde bl.a GOSH makeup. Jo jag sprang dit på lunchen igår och VE dom hade gått i konkurs. Igenbommat och mörkt.... Jag kom försent för vi pratade om lågkonjunkturen och att det var tungt med affärerna. Jag sa att jag skulle komma och handla när jag fått lön. Varför väntade jag så länge, jag kanske hade räddat fina butiken. (men nä såklart tror jag inte att JAG hade kunnat gjort det)

Hittade istället på Parelle i Smedjan lite godsaker. Eyeliner i lila och en i grön, två glitterögonskuggor som appliceras med en ganska stor, rund, svampig applikator. En i ljust brunguld och en i blåsilver. Förstå vad snygg jag kommer att vara nu. Plus att jag minsann får köpa det fina linnet hos KanDee, kan det bli bättre så säg !!

Nej nu ska sladden få åka i och så ska koppen fyllas upp.

Bra dag /T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Hello. Jo det är bättre, enda är att ja inte kan greppa ordentligt. Men ja vill tillbaka till Coopan så fort som möjligt !!

2009-04-01 @ 09:29:32
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0