Plan lördag

Ny dag igen, det tar då aldrig slut ! Miss J är på utställning och jag hoppas verkligen att det går super för dom idag, får höra om det ikväll. En uppmaning nu: Inte älta och analysera så mycket, det är som det är, låt det vara så. Måste städa lite så M och J inte blir rädda för nya husdjuren. Dammråttor kan vara rätt trevliga men är ack så allergiframkallande.

Ska också försöka mig på att hinna ner på på systemet och spana efter nåt gott vin, kila in på coopan och inhandla lite grönsaker till tacos samt vegfärs (quorn eller nåt). Och så ta med ett linne till Djurmagasinet och se om syster är där. Vet inte vad jag tänkte men det är för stort. Innan jag returnerar så kan jag se om sis kan ha det. Färgen vet jag är bra, rosa, sen var det storleken som är frågan. Den som lever får se.

Nä hörrni nu ska Cato ha sina droppar och sen är det bara att sätta igång med dagen. Jag är redan less på örondropparna, det stinker kärringparfym i hela huset från rengöringen, uäk...

PoK /T

Kommentarer
Postat av: Sajmåån

Har han fått öroninflamation??

2009-03-07 @ 12:44:10
Postat av: T

Riktigt uppfattat

2009-03-07 @ 16:38:44
Postat av: Bobban

Är det riktigt säkert att det är örondropparna som luktar kärringparfym?? :)

2009-03-07 @ 17:16:23

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0