Spegel, spegel på väggen där

Håret växer så fort hörrni. Nu får jag ihop en liten svans därbak, förvisso bara en kort stump men ändå. Ska iväg hos mr vet om en stund och efter det fara förbi på coopan och se om vi fått in nå sallader som vi då kan äta till lunch jag och daniel. Huja jag fryser, ute är det varmt och inne är det kallt. Så som det funkar när det blir varmare. Då blir alla element kalla och jag tycker att det känns ruggigt. Fast jag skulle tro att termometern inne nog ändå visar kring 20 grader.

Jag känner int nå att jag vill göra mig fräsch idag. Får man sunka sig genom dagen, in på coop och hem igen? Heh jag fick kommentar igår på jobbet att jag såg trött ut. Visst stämde det men jag tror det mest hade att göra med avsaknaden av smink i fejjan, tyvärr... Eftersom jag nästan alltid sminkar mig, det är ju som ett favvointresse, så blir det så stor kontrast när jag en dag inte gör det. Har jag inga problem med att gå osminkad. Jag ser ut som jag gör och det accepterar jag. De flesta dagarna, har mina downs precis som alla andra och ser i spegeln och ryser....


Nä ha det skönt, hörs syns

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0