Läs och somna

Funderar vad jag ska göra på denna dag. Har inplanerat att färga mammas hår och ikväll ska vi ut och äta på 1906 med kundtjänst. Avtackning av arbetskamrat blir det. Känns trist att hon slutat, det är verkligen roligt att jobba ihop, men det är som det är och jag kommer att träffa henne i alla fall.
Imorgon har jag den sista, avslutande delen av min förtroendemanna utbildning genom Handels. Trist att det är slut sen, fast jag har ju endel andra uppdrag så jag kommer att träffa många av kurskamraterna sen också. Oo nu är det dags för lite tv surfing.

Jordens tråkigaste inlägg men vad gör man när det inte finns nåt kul att skriva. Man kan ju int gärna hitte på.

Tack och förlåt /T

Kommentarer
Postat av: Bobban

Man kan låta bli att skriva? Det gör då jag iaf...

Jag är, enligt Jockes definition, INTE en bloggare. För att vara det måste man "skriva ovidkommande saker regelbundet". Bara så du vet..

2009-03-09 @ 12:05:32
Postat av: Simon

Yo!!

Mozart har sprungit lite lös i skogen och rullat sig i något som har gett han rävskabb. Dock är det lindrigt och upptäcktes i god tid. Men det kliar på han .. lillebubben. Men snart är kuren avklarad och det ska bli SKÖNT :=)

2009-03-09 @ 16:44:45

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0