Hihi snart blir re kallt och svart

Nu är allt fixat, anslutningsflyg och betalning av resor är klart. Tittar ut i snöstormen och längtar till varmare breddgrader. Tänk om postgubben har varit förbi brevlådan än? Vill så gärna ha något roligt i posten idag, ingen räkning dock. Ska ge mig ut på jakt efter ett par snygga bikini-hipstertrosor som kan passa till överdelen som jag absolut inte vill byta bort. Knallrosa med en silverblomma på, helt rätt. Kanske börjar på internet och jobbar mig framåt, vet inte om badsäsongen har börjat i Pite butikerna än? Länge sen jag var på stan, senast var vecka sex på uppsökeriet och då gick jag ju inte i affärer av den anledningen så jag har faktiskt ingen koll på vad som finns därute i modeväg. Nya jeans känns hett, men jag är en snål en fan och tycker att det var roligare förr när ett par crocker jeans kostade 399. Nu verkar allt kosta kring en tusing.... Fy bubblan säger jag. Jeans är dessutom en sån grej som jag inte kan beställa på internet för jag kan lova att dom inte passar. Mina breeeeda höfter och great ass gör att allt är för smått. Får jag upp gylfen så är oftast midjan så stor att i sittande ställning åker dom ner och visar rumpan ändå.
Vilka problem inte sant !? I-landsproblem.

Nu tror jag att jag ska packa fram kylskåpet och se så att det inte är skadat eller så. Står så fint i vardagsrummet. Två gubbar (den ena iaf, den andra var kanske 35...) kom med det strax före elva, yippe, jättetrevliga var dom och gillade Cato så alla plus till Infocare Luleå.

Hejsvejs /Tesse (som mormor kallar mig)

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0