Semester, besök och smått-gott

Nu sitter jag och väntar på mitt kylskåp, mellan 8 och 12 skulle det levereras så jag antar att det blir kl 12 nu när jag är redo så här dags. Pratade med D nyss om att bestämma semester i sommar. Vi funderar på att inte ta i sommar utan vänta till efteråt. Vi får ju en vecka i maj till avkoppling och sen så för min egen del är jag ju ledig ganska mycket på schemat. Kan till och med ta En semesterdag och få sju dagar i sträck.

Ska ringa mamsen och höra när hon kommer och hälsar på idag. Skulle hämta mormor i Norris och ta med henne hit, hon har ju inte sett mitt nya hem ännu.

Har nu gjort ovanstående och det blev 40 minuters telefonprat mitt i inlägget. Nu är jag less och hungrig. Kikade på Marias blogg och myste till bilderna från deras kursavslutning. Det finns en sak som jag och Cato brukar göra som vi nog hade regerat på, inkallning och stanna mellan pinnarna. Sånt gör vi ofta fast utan pinnar. Kul !!

Nä adjöss nu och grattis på 30 årsdagen B

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0