Melodifestival final 2009

Såklart vet jag att Tingeling hade vunnit om den fått vara med och tävla men nu var den inte det och det blev precis som jag ville ha det. La voix vann och jag tror att den kan ha en chans i stora finalen med. FAST då låtsas jag som att jag inte hörde den märkliga kommentaren om att till och med en Kirunabo som inte varit utanför dörren gillar opera eller hur det nu var hon sa det. En fet groda kändes det som. Pengar vann jag inga eftersom jag trodde att det skulle gå precis som det gick men oddsen var dåliga så jag spelade på annat och hoppades.

Jag har suttit och sorterat papper, igen, dom tar aldrig slut. Varje dag fylls det på med lönespecar, bankbesked, räkningar och annan skit. Tidskriftssamlarna måste också rensas ibland. En med obetalda räkningar, en med betalda räkningar, en med kvitton och en med undefined crap som som ska sparas. Jag skulle vilja ha ordning men det är lite dåligt med det för tillfället. Lite bokhyllor skulle nog hjälpa endel. Jag vill ju ha det prydligt i pärmar med märkning så att man bara kan plocka fram och bläddra upp det man behöver. Det är drömmen.

Ska höra hur dagen ska läggas upp. Troligen blir det en eller ett par turer till Norris för att tömma på våra grejor som är kvar där. Kanske imorgon också, jag är ledig och ska med Cato på återesök hor farbror doktor (fast hon är en hon) och så får vi se om D kanske tar ledigt för att hinna köra nån vända till tippen och så. Snart är det över. Halleluja !!
Jag har funderat på om jag skulle skriva ut namnet här på bloggen för att om nån googlar på det komma hit och se en fet varning men jag ska inte göra det. No names, så var det bestämt.

Hörrni, ha en bra dag!! Grattis på födelsedagen A.

Kramar T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0