Bland spets och tyll

Sitter och filurar på lite olika saker. Har precis skickat iväg ett gäng tummen upp och rosor till olika tidningar på uppdrag från ca 25 personer. Bör väl komma in i tidningarna nästa vecka då tror jag. Snart dags att gå och fixa lite lunch till min älskade sambo som sedvanligt kommer hem och äter lite granna. Det är ett bra sätt att få träffas lite mer då vi jobbar olika tider och så.
Tror att jag sen ska ta mig en tur ner på stan och lämna igen ett linne på Lindex, det var jättefint men det är sytt lite knasigt så det kommer att klia och det betyder att det bara kommer att ligga i garderoben. Bättre att få tillbaka pengar och hitta nåt annat istället. Dom hade endel fina saker där nu såg jag. Mycket blommigt och sött och jag är ju INTE blommig och söt. Fast det fanns några godbitar mitt bland all spets och gulligull. Med det inte sagt att jag inte tycker att det är fint, det är på mig jag inte tycker det är fint, så är det med det.
Medlemsmöte ikväll och tack vare det så var jag tvungen att tacka nej till jobb idag, lite surt. Hoppas nu att det kommer många ikväll.

Min hund sitter och gör bloggandet svårt. Pratar så högt att det är svårt att tänka. Fast söt är han ju så jag kan inte bli irriterad, svårt att vara hund och uttråkad.
Gårdagens minimala bloggande berodde på att jag satt och läste andras så länge att jag blev ivägkörd till förmån för poker. Och det är ju inte bara min dator så det är bara att lämna över. Händer inte så ofta ändå.

Vad är grejen med kvinnligt och shopping? Jag vet att alla inte är shop-a-holics men mååånga. Jag gillar det, kan inte hålla i pengar. När jag har nyfått lön tror jag att jag är rik och handlar saker, bjuder folk på saker. Sen tar pengarna slut. Varje månad. Tur för mig att jag har en sambo som håller ordning, det är nog lika bra att det är jag som tjänar minst i familjen, hehe. Fast jag kan vara gode snål också, utlandsresa är egentligen för dyrt, elektroniksaker är för dyra. Kläder kan också vara för dyra. Men inte smink.

Btw så kom jag att tänka på, med tanke på blomsnacket tidigare, att en kompis för längesedan kom och hälsade på för första gången och säger: Jag trodde du var en blommiga-gardiner typ?! WHAT???? Torkade blommor och rysch är inte min grej, no no.

Puss och hej /T

Kommentarer
Postat av: Fia

Teza= Torkade blommor och rysch ÄR INTE SANT, det var väl inte jag som sa det ?

2009-03-11 @ 14:28:32

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0