Vill ha !!

Hoppas på att jag hann i tid för att få köpa ett linne av KanDee men jag var säkert för sen. Hon gör så grymma bilder, kolla sälva. Funderar på att beställa två teckningar av tjejen i olika miljöer som jag klurar på. Ska klura mer på hur jag vill ha dom inan jag frågar om det går.
 Nu är klockan mycket och jag har inte ens ätit frukost, har blött hår men är dock sminkad. Borde vara förbjudet att börja jobba så här tidigt, en söndag dessutom.
Om jag orkar ska jag och D fara och bowla senare, efter fyra när jag har slutat jobbet. Annars är allt bra fast trött så här på morgonen.

PussKram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0