Håravfall

Gert och Robban har passerat Piteå och vandrar nu vidare mot Rosvik (gråsten) idag. Här kan ni se hur mycket pengar som Konsum norrbottens personal har tjänkt till mustasch-kampen.
Det hanns då rakt inte med nån blogg igår. Jag drabbades istället med att rensa avlopp i duschen!!!!! Jag har total skräck för blött damm och hår, och under en duschkabin samlas det mycket rart. Att sen veta att det kasnske inhte är mitt eget hår gör inte saken bättre... Med solbrillor och handskar tog jag mig an uppdraget. Hulkandes och skakandes av äckel.
Fy tusan men vad gör man inte för att få duscha?





Puss och hej, nu ska jag jobba!

/T

Kommentarer
Postat av: Lily [ L i n d a . B l o m ]

Svar: TACK för din fina kommentar!

2009-05-29 @ 18:49:30
URL: http://lindablom.se

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0