Sen grillning

Har haft en rätt så slö dag idag. Hade tänkt att trotsa förkylningen och röja lite i datarummet som en del i vårstädningen men det blev det inte mycket av. All skit ligger kvar på skrivbordet. Det som skulle behövas är en makeover av hela rummet med en rejäl bokhylla att rymma alla pärmar i. Jag gillar att ha ordning på grejorna men eftersom jag inte får plats för alla pärmar så har jag inte satt in alla papper i dom. Jag har en kartong med pärmar att sortera in i men... När jag får plats för dom i en bokhylla då blir det finfin ordning i kontoret det kan jag lova.

Grillning blev det ikväll men tyvärr så sent att vi liksom bara gjorde det utan omsorg. Grillning ska få ta tid och man måste lägga ner kärlek men börjar man klockan åtta på kvällen så orkar då inte jag med att fixa såser och sallad och godsaker. Det blev mera pang på, skyffla i sig och känna hungern sakta försvinna. Den alldeles försena middagen berodde på ett båtköp. D och M var iväg och kikade på två intressanta objekt varav det ena blev köpt, och vad är väl en sen middag när någon gör ett båtklipp?

Imorgon blir det stall och sen middag hos svärfar och familj. Hoppas på fint väder för bra ridning!


Bild på finaste poan Lillan

Puss och kram/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0