Citat som har fastnat

Jag har fått en väldans ridinspiration så här i början av sommaren! Var och gjorde Lillan igår och var grymt peppad att jobba hårt med henne. Tyvärr så har den envisa förkylningen satt sina spår och det fanns ingen ork i benen alls. Bara att sitta upp kändes som en bedrift för musklerna blev alldeles darriga !! Å vad jag önskar att det funnits lite kraft för hon var så pigg och framåt att jag hade kunnat få en riktigt fin häst om jag orkat utnyttja den framåtbjudningen... Attans, hoppas honj har samma energi nästa gång så jag kan få vara riktigt nöjd.

Nu kan jag glädja er med att det är slut på reseberättelsen. Jag vet att det är mest för mig själv som det är roligt, det är ju mina minnen och så men ni vet hur det är. Har man en fin upplevelse så vill man gärna dela med sig av den. Vad jag funderar över är något jag såg när jag skulle visa lite bilder för en från en annan dator. Bilderna i inläggen blir ju huller om buller och det är ingen ordning alls. Ser det konstigt ut när ni kollar på dom också eller?
På min skärm är det ju som det ska. Något datasnille är jag ju inte :0) Det får mig osökt att tänka på en mening som upprepades gång på gång av kapten på ett av flygplanen.

-Jaaa vi måste tyvärr rulla tillbaka till gaten och vänta på en tekniker. Vi har en computer som måste resetas... (på den breeeedaste stockholmsdialekt ni kan tänka er)

Jag trodde att det hette dator och återställa på svenska men...!

Kontorsstädningen är nästan klar, det känns så skönt att kunna se skrivbordet, dessutom så har tangentbordet kommit fram så jag slipper knappa på miniknapparna på laptopen, hihi. Förstå vilken plåga det är med oreda bland grejerna. Hate it, verkligen.
Det var allt för nu. På återseende mina kära!

Kram /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0