vi flyttar

Nu kan jag berätta vad det var jag kanske skulle berätta om det gick vägen. Jag ska byta stall. Om ca en månad flyttar jag och Charmeur till Svedjegården och blir förhoppningsvis kvar där länge, länge. Är övertygad om att vi båda kommer att trivas super där. Dom har min typ av hästfilosofi där och bra gemenskap. Hästarna går ute minst 12 timmar/dygn, har fri tillgång till grovfoder (av bra kvalitet) och det finns möjlighet att få lektioner i både dressyr, hoppning och körning. Jag och Daniel var dit och tittade igår och kände båda att det här är helt rätt för oss. Tack och lov så var vi välkomna, annars hade det varit lite jobbigt ;0)

Gissa om jag längtar dit nu, har sagt upp nuvarande stallplats idag. Kändes bra, kommer dock att sakna många och jag kommer att tappa min medryttare tyvärr. Men jag måste tänka på vad som är bäst för min häst så jag tar det onda med det goda.

Nu ska jag nog hoppa i duschen så jag inte luktar så mycket häst, har bjudit hit Anna och Alice på middag. Fast jag tror inte att Alice kommer att äta så mycket , inte från min mat iaf. På glatt humör och inget kvällspass på hela veckan, kan det bli mycket bättre?

Kram/T

Kommentarer
Postat av: Jenny.

Jag tror det blir jätte bra för er gumman !! Låter mkt mkt vettigt. Du vet att efter jul så om jag har tur så plugagr jag nästan allt på distans så då kan jag hjälpa dig lite igen om du vill.

Jag känner i kroppen att detta är helt rätt för er !!

2009-11-24 @ 10:21:17
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0