bad bad blogg

Kom aldrig in på bloggen igår, gick inte att logga in överhuvudtaget :( och jag som hade så mycket att skriva. Nu har det gått ett dygn och det känns inte lika angeläget att få skriva om gårdagen. Det måste vara färskt för mig annars får det vara. Spenderade iaf tisdagen i Sunderbyn på Handels representantskap och det mest spännande var väl bilturen hem.
På väg dit när vi svängde upp på bodenvägen så hoppade kopplingsvajern av! Den lagades provisoriskt under lunchen men höll inte länge, precis på E4:an gled den iväg. Lagomt kul i rusningstrafik att inte kunna växla ordentligt. Nåväl så är jag hemma och safe nu så.
Jobbade tidigt igår, skönt att få sluta innan natten. Dock så har julhandeln dragit igång. Det är iofs roligt när det är mycket folk så man inte står sysslolös men jag tappar sugen att gå in och handla efter ett pass. Resultatet av det är:ingen frukost hemma, pizza/skov till middag igår.

Sneglade just åt sidan på mitt schema. Fick en kall kår längs ryggen då jag trodde att jag kollat på fel vecka förrut när jag trodde att det är ledigt fre,lör,sön. Besvikelsen höll inte i sig så länge, jag hade rätt från början. Det är en stor skräck hos mig, att läsa fel på schemat. Eftersom det har hänt mer än en gång att telefonen ringt och någon frågat -Vart är du?
Då kommer paniken för arbetsmoralen är det inget fel på. Jag har försovit mig EN gång då väckarklockan stannat pga strömavbrott men annars är det bara allmän förvirring. Åt andra hållet också, jag har minsann åkt på jobbet flera gånger utan att behöva det.
Ni hör ju vilken förvirrad, stressad hjärna som döljer sig i mig. Nuförtiden blir jag nervös varje gång jobbet ringer och tror att jag egentligen skulle vara där. Fastän det är nästan två år sen det hände sist. Traumatiskt verkligen!

På julklappslistan har jag kvar fyra frågetecken, resten är lösta och några inhandlade också. Skönt!

Puss och kram/T

Kommentarer
Postat av: Malin

Tror det är ett släktdrag, du har en minst lika förvirrad syster :o)

2009-11-26 @ 07:59:39

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0