Fars Dag

Hunnit med: jobba från 6.45 till 16.00, gratulera min älskade far på hans dag, bli bjuden på festmåltid med tornedeau och hasselbackspotatis *mums*, vara till min älskade häst. Jo och då blev faktiskt klockan så här mycket.
Tyvärr blev det ingen ridning, det är ju kolsvart ute plus att det är styltväder nu. Blöt snö som klumpar fast under hovarna är inget optimalt för en hästägare. Longering i stillsamt tempo fick det bli, körde på med mycket lydnad istället för motion. Det behövs alltid. Och han var mycket duktig idag, lyssnade superbra på både röst och kroppsspråk!
Hoppas att snön kommer snart och lägger sig för gott så jag kan sko med snösulor nästa gång. Tänk er en härlig galopp i djupsnön *drömmer*
Liten grej men mycket irriterande är att markören inte syns när jag skriver så det känns som att jag inte vet vart jag är. Fattar ni?

Skitjobbigt så jag ger mig.

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0