julklapps planering

Fortfarande inte så mycket nytt. Mer än att jag har fullt upp och har inte tid att blogga så mycket! Häst, hund och jobb- mycket jobb. Det sista är en förutsättning för att kunna hålla på med det första så jag tragglar på. Ska snart dit igen, men en god natts sömn väntar först.
Längtar till advent då jag får pynta lite. Fram med ljus och tomtar. Älskar det!! Har även påbörjat en julklappslista för 2009. Först skriver jag ner alla personer på den, sen alla tänkbara saker som passar just honom eller henne. Sen rekar jag butiker och internet efter precis rätt julklapp. Det bästa av allt kommer sist när det är dags att göra paket, det är en favorit, hela december brukar jag spendera framför tv:n på golvet och mecka paket. Alltså inte dygnet runt då utan när det är tv tid så sitter jag inte i soffan utan, ja men ni fattar ju.

Jag har lite planer som jag ska försöka sätta till verket men måste ringa lite samtal och se hur jag vill göra. Berättar om det blir av, annars håller jag tyst. Jag och mitt ilskna sinne måste ta tag i detta nu innan det rinner över.

Ska snart se hur det går i Idol sen blir det natti. Brukar ju inte se utröstningen i vanliga fall. Missat det varje vecka hittills. Dock är det inget som jag missar eftersom det bara är att läsa bloggar och tidningar dagen efter så är jag genast uppdaterad.

På hästfronten är jag fortfarande nöjd! Blir kär i Charmeur varje gång jag träffar honom och han blir mer och mer harmonisk för varje dag som går. Älskade pålle!! Och så blir han snyggare för varje dag också tack vare vinterpälsen som gör honom nästan svart. Tjusigare får man leta efter.

Nåja puss på er
/T



Kommentarer
Postat av: Jenny.

Jag älskar oxå att sitta framför TVn och slå in paket !! Nästa helg får vi PYNTA !! Kjam.

2009-11-22 @ 11:34:40
URL: http://jcarpediem.blogg.se/

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0