snö 5 november

Nu längtar jag till imorgon för då ska Mårre få komma till oss och vila upp sig under helgen. Han hade visst lite pung-aj efter jakttur plus att han är lite olycklig pga dom fräscha tikarna i området som löper på så friskt och luktar så gott! Lilla gosiga Mårre, han är verkligen en favorit hund för mig så han får mer än gärna komma och mysa här så ofta han vill.

Vi skulle ha möte med kundservice imorse kl 6.15, kom jag ihåg det? Nä, jag låg och sov till 7 och ilade iväg till stallet utan en tanke på morgonmöte. Tack för att ingen ringde för då hade stressen stegrat, nu upptäckte jag det misstaget när jag kom på jobbet 10.15 istället och då var det ändå försent så. Shit happens.

trötter

Första snön för säsongen kom idag men det är inte mycket av den som ligger kvar. Längtar nog till det blir vinter på riktigt så det blir lite ljusare ute. Den här tiden på året är så deprimerande svart. Hoppas på många fina vinterbilder på alla mina djur!! Som denna tex från februari i år.

 

Godkväll!

/T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0