vinterrustad

Stressskyndade till granngården före jobbet igår och gissa vad jag fick med mig hem?? Jo termoridstövlar!! Hur fantastiskt var inte det, att jag, fröken Huge Calves fick på ett par stövlar. Så nu kan jag ha värmande på mig ända upp till knäna hela vintern.
Oo dessutom så hämtade jag ut min födelsedagspresent söndags. (fyller ju 6 augusti så det var leveranstid på den). Nya ridbyxor från Hööks var det. Hinner inte ha dem så mycket nu innan vintern men till våren så ska jag glänsa runt med rutiga tights!!

Nu är det dags för styreslemöte i Luli igen. Förhoppningsvis inga tråkiga besked som förra gången idag. Tack.

/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0