jag skrattar på mig *hahahahahahahaha*

"anonymsomejvillstämplassomhästhatare om höjdhopp: jag tycker mest synd om ryttaren som måste sitta på ett sånt farligt djur, alla hästar är ju helt oberäkneliga,borde egentligen införas åldersgräns(15 års minst) samt eventuellt nån typ av ryttarkörkort med tanke på alla olyckor som händer yngre ryttare som inte har kunnande eller kraft att tygla sitt djur"

Konstigt nog blir jag förvånad nästan varje gång jag inser hur korkade människor det finns på vår jord. Varför jag förvånas är väl för att jag helt enkelt är naiv och tror högre om mina medmänniskor än vad dom förtjänar...
Jag skulle vilja tro att du driver med mig men dessvärre är jag rätt säker att så inte är fallet. Intressant att inleda med att tycka synd om en vuxen människa som plågar ett djur, manligt omoget. Har du verkligen funderat igenom din ståndpunkt?
Några påståenden:
  • Alla hästar är helt oberäkneliga
  • Alla ryssar är alkoholister
  • Alla stora hundar biter ihjäl barn
  • Alla muslimer är terrorister
  • Alla svenska tjejer är blonda

Håller du med dom?? Det gör inte jag. Jag försöker nämligen ha ett öppet sinne och inte dra alla över en kam. Fler olyckor sker i trafiken varje dag. Stackars alla bilister som måste sitta i ett sånt farligt fordon.
Äsch nu ids jag inte detta mer. Diskutera med mig med argument som håller. Inga dagisfasoner tack. Kankse är det så att jag till och med skulle hålla med dig om vissa saker. Vem vet?

/T

Kommentarer
Postat av: anonymsomejvillstämplassomhästhatare

jag vill lägga till ett till påstående:många ryttare är naiva som tror att en människa kan bemästra ett djur som väger så mycket mer än en själv,hästar brukar ju som bekant "skena" mer ofta än ett fordon i trafiken som du så fint jämför med



skulle inte alls förvåna om du själv har blivit skadad av hästar nångång avkastad eller så

men ryttare har ju som bekant en förmåga att bagatellisera dylika händelser

Om nu så är fallet så är ju åtminstone hästen som kastade av dig oberäknelig



men jag e ju enligt dig korkad så vad vet jag;-)

2009-10-29 @ 19:05:00
Postat av: theres

Korkad har jag aldrig skrivit. Däremot vill jag inte disskutera på dagisnivå så jag svarar inget mer nu fastän jag har en miljard saker att säga dig, som är sakliga dessutom.

2009-10-30 @ 08:58:37
Postat av: anonymsomejvillstämplassomhästhatare

det var du som kom in på dagis med dina urbota dumma påståenden,ha ett öppet sinne och inse att djuren inte e så mycket att lita på gäller inga djur inte ens dom som dess ägare säger är snälla,

2009-10-31 @ 11:17:52

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0