äntligen lite värme

Snart är det vinter, how sad. Minusgrader på natten och även igår kväll var det minus redan vid 20-tiden. Och hur vet jag det? Jo för efter Eriks nummer i Idol så ringde vet. äntligen och sa att han var i stallet. Så det var bara att hoppa i bilen och styra kosan mot Charmeur så han skulle få sin vaccination, nu är det fyra veckor till nästa och sen ett helt år, gud va skönt.

Solen skiner utanför och det ser så vackert ut. På marken är gräset fortfarande inbäddat i frost. Extra mysigt blir det när det är varmt inomhus vilket det äntligen är. Igår fick värmen komma på igen. Det har varit så kallt att man har vaknat på morgonen och frusit under täcket, kan ni tänka så hemskt. Denna morgonen var varm och gosig!!

Där tog det stopp med inspiration, kom på mig själv med att sitta och sväva ut i egna tankar som inte ska skrivas ner här så jag sätter punkt.

.

Puss /T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0