kloka tänder

Har en visdomstand som krånglar med mig. Det fastnar mat under tandköttet och blir inlammerat. Säkert inte ensam om det i världen ;=) Ringde iaf till folktandvården och vips så fick jag komma med en gång. Förhoppningsvis går det fort framåt så jag kan öppna munnen som folk snart igen. Gårdagens tacos var svår att få i sig pga den begränsade förmågan att gapa.
Charmeurs sista grundvaccinspruta mot botulism blev idag också. Äntligen behöver jag inte tänka på det på ett år. Skönt var det. Hjälpte en i stallet att longera sin häst. Roligt att jag för en gångs skull har något att lära ut, annars tycker jag att alla andra kan mer än mig (i stallet menar jag då). Det är nog också en av få platser där jag accepterar en sån sak ganska lätt. Jag gillar ju annars att veta allt och kunna allt ;0)

Ska ta och he mig iväg mot jobbet. Fick den äran att åter igen ragga material som glömts att beställas. Känns som att det alltid är jag som får åka till konkurrenter och tigga material, fy fan. Pinsamt är det nanting.

Tjingeling
/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0