festligheter med tjejligan

Fest i lördags, mycket trevligt! Jag var mer städad än vanligt men jag är ju rätt grym på att roa mig även med lite eller ingen alkohol i kroppen.

Palli Dress SEK 399, Rut m.fl. - NELLY.COM

Detta var min tjusiga outfit från festdagen

 

Sitter nu och betalar räkningar och har just upptäckt att det är lite brådis att besikta Toyotan. Innan oktober är slut måste den vara checkad, ve och hur ska vi lyckas med det? Ska kika om dom har några tider i veckan. Håller tummarna för det.
Det verkar bli svårt, vi får nog åka till någon av grannkommunerna. Jävla jobbigt.

Mer då? Jo jag fick en sån pyttepyttig lön denna månad att det liksom ekar i plånkan. Sen så är det festligheter med Daniels jobb på fredag och vad har man på sig då?? Inte för fint men inte som en slusk, huja det är bättre att parta med sina nära och kära för då kan jag se ut hur jag vill. Glitter och paljetter eller underställ.
Känner att jag har en liten down period idag. Jag blir alltid så när inte pengarna räcker till. Jobbigt. Som att världen ska gå under och så fastnar jag i nån slags tomhet. Gör ingenting vettigt alls. Theres Snap Out Of It

Ska gräva upp mig själv nu

Puss/T

Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0