kul kul

Fredagkvällen blev otroligt lyckad! Jag hade riktigt kul, eller vi hade riktigt kul båda två. Idag är det söndag och jag har sovit i vad som känns som hundra timmar. Mycket skönt och behövligt. Att sen klockan ställdes tillbaka så den bara var nio när jag klev upp är ju bara en fördel, mer kvar av dagen trots sjusovning.
Framöver väntar två hektiska veckor med mycket jobb. En massa sjukskrivningar på jobbet och lite missförstånd mm har resulterat i mycket jobb för mig. Bra med lön, dåligt med lite fritid.
Nu får det inte komma nån grissjuka och slå ner mig bara. Länge kvar till jag får vaccinera mig, minst tre veckor skulle jag tro.

Nu blir det lite stall tid och sen jobb till 22.30.


Puss/T


Kommentarer

Vad roligt att just DU har hittat hit! Lämna gärna en kommentar!!

Jag heter:
Kom ihåg mig?

E-mail: (publiceras ej)

Har du en egen blogg eller hemsida?

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0